شرکت بافت بنا هامون 22078917-021

فروش و اجرای فایبر سمنت برد - فروش و اجرای کناف

شرکت بافت بنا هامون 22078917-021

فروش و اجرای فایبر سمنت برد - فروش و اجرای کناف

طبقه بندی موضوعی

فایبر سمنت برد (پانل سیمانی الیافدار)

TEL : 02122078917

پانل سیمانی الیافدار باتوجه به وزن سبک در  اجرا نسبت به سایر مصالح سنتی بنایی اعم از سنگ ، سیمان ، آجر و...  مورد توجه شهرداری های کشور قرار گرفته و سازندگان را ترغیب و موجاب به استفاده از نمای فایبر سمنت برد کرده است .

که پیش بینی می گردد در آینده نزدیک همانند سایر کشورهای پیشرفته از این مصالح نوین بطور قابل ملاحظه ای در ایران نیز مورد استفاده قرار گیرد.

به دلیل قابلیت انعطاف و مقاوت ساختاری بالا در هرنوع شرایط زیست محیطی محصول فایبر سمنت برد توانسته است کاربری بسیار بالایی را در بر داشته باشد.

این محصول از الیاف گیاهی تشکیل شده است و دوست دار محیط زیست می باشد.


از دیگر اهمیت های ساختار فایبر سمنت در صورت تغییر کاربری و طراحی داخلی در دیوارها ، سقف ، کف و... با حداقل تخریب و آوار برداری از مصالح به جا مانده، مجددا قابل استفاده می باشد.

فایبر سمنت برد به دلیل بکار بردن الیاف در آن خاصیت انعطاف و ارتجایی و غیر شکننده ای داشته که حتی در انواع طرح های قوس دار و منحنی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد و این امر موجب شده تا پانل سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت برد) نسل جدیدی از سیستم ساخت و ساز خشک و مقاوم تر از سمنت برد (پانل سیمانی) باشد و مورد توجه کارشناسان و سازندگان بزرگ کشور باشد.